wtorek, 15 kwietnia 2014

Bohaterowie

Liam Payne (22Lata)
Victoria (20lat)
Devon (22lata)

Liam- Zawodowy bokser. Najlepszy przyjaciel Devona.Wieży w miłość choć nigdy jej nie doznał.
Chciałby znaleźć dziewczynę na całe życie.

Victoria- Młodsza siostra Devona. Pięściarz. Mieszka z bratem w Londynie. Studiuje. Dziewczyna z marzeniem boksera.

Devon- Starszy brat Victori. Po tym gdy ich rodzice zgineli w wypadku zaczął trenować boks by się odstresować. Nigdy nie przypuszczał że zostanie mistrzem świata w boksie. 


Prolog.
Życie jest niesprawiedliwe! Dlaczego oni?! Dlaczego wtedy akurat moi rodzice musieli jechać tym jebanym samochodem?! To wszystko moja wina! Gdyby nie ta kłutnia z nimi napewno by jeszcze żyli!
Nigdy nie pogodziłam się z ich śmiercią. Nie poszłam na pogrzeb. Wpadłam w depresję oraz anoreksje. Wyciągnął mnie z tych chorób Devon. Mój brat. Rok po pogrzebie wyjechaliśmy do Londynu. Devon oddał się boksie a ja zaczęłam studiować. Nie miałam przyjaciół. Wszyscy chcieli się ze mną zadawać ponieważ miałam sławnego brata.Moje życie nigdy nie było kolorowe, lecz pewnego dnia pojawił się on...Liam....


Uwaga! W tym fanfiction mogą pojawiać się wulgaryzmy oraz treści erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność :3

1 komentarz: